Arkadaşlar merhaba 31aralik-3ocak adetim bitince 4 ocakta ovulasyon testine başladım 25 ocakta yumurtlama gordum 25,26,27,28 ocak hala t cizgim koyu reglim de yarın bi fikriniz var mi genel olarak bu ay hep değerlendirdim 2 kere 3 gun boşluğum var kalanı 2 gunde 1 yada hergun. Ama baska yumurtlama görmedim caatlamasini beklerken hep koyu devam ediyor bunu yaşayan var mı?