Aykam123 Arkadaşlar, 29haftalık, her zamanki saatlerinde hiç haraket etmedi bebeğim. Ne önerirsiniz? Ne yapayım. Panik oldum
Kizimmmm Aykam123 günü gününü tutmuyor. Ben de 28+5im. Bazen çok aktif bazen çok durgun olabiliyor. Tatlı bir şeyler yiyin. Sırt üstü yatın.
SedaveSusam Aykam123 canım korkutmak istemiyorum seni ama 24 saat hiç hareket hissetmediysen bir acile git uyuyo olabilir pozisyonu uygun olmayabilir ama genede içinde kaydığını falan hissedersin diye düşünüyorum haftası büyük çünkü
Aselinannesi1 Aykam123 bende 29haftadayim eskisi gibi degil hareketleri küçük küçük vuruyor bende endiseleniyorum
Aykam123 Kizimmmm çalışıyorum, her gün işten gelip yemek yerdim, dinlenirken haraketlerini hiss ederdim. Nolmuş acaba. Küçük bir tekmeye razıyım
Busbus94 Benim daha 14+2 bu tecrübeyi hiç yaşamadım henüz. Ama doktorum ultrasonda bebeğimin oynaması icin çikolata yedirip merdiven inip çıkmamı söylüyor. Ve sürekli sağa sola dönerek yatıp sonra düz şekilde yatıp bekletiyor sizde deneyin belki işe yarar
burcu-dalkiran1 Ben hissetmedigim zaman tatlı biseyler yiyorum sonra kanepenin koluna sırtımı koyup elimle hafif pıt pıt vuruyorum karnıma hemen tekmeliyor
Aykam123 burcu-dalkiran1 teşekkür ederim, Ben de zaten her zaman yaptıklarımı yaptım. Amma tık olmayınca endişelendim. Rahatladım şimdi
Aykam123 Cz34 doktorum söylemişti bana, bazen bebek sırtını döner. Haraketleri dışa değil de, içe doğru olur. Hiss etmen zor olur. Panik olma. Amma elde değil. Bir kaç hafta sonra haraketleri azalacak
Aykam123 SedaveSusam zaten 24saat olmuştu. Çalışıyorum. O tenpoda haraketlerini gözlemlemem mümkün olmuyor, yanlız bu saatlerde haraket ederdi. Olmayınca çıldırdım