Kızlar 27+2 günlük hamileyim dünden beri çok karnım ağrıyor sertleşiyor Nst de sancım en fazla 30 du sancın yok dedi doktor enfeksiyondan kaynaklı dedi o kadar su içiyorum dikkat ediyorum neden böyle ağrıyor 5 saat hastanede kaldım eve geldim üşüme titremem var çok terliyorum karnımda yine sertleşti ishal de oldum yetmezmiş gibi fikri olan var mı niye bu kadar kötü oldum enfeksiyon çocukluğumdan beri var tedavi de olsam yine tekrarladı ne yapmalıyım