Sevgili anneler.. benm bu 2. Gebeliğim lakin 1. De sorunsuz olan hamilelik 2.de olmadı .. sürekli sorunlu gecti. Şükürki atlattık.. benim sorum şu 34-2 haftalığım.. ve alt kısımda agrı oluyor yuruyunce gecıyor. Doktor bebek buyuyor ondan dedi. Ama bırıncıse hıc olmadı.. resmen rahmimde ve yanlarında acı oluyor dövmüş gb biri, yada bacaklarımı ortadan ıkıye ayırmıs gb 🙄 bu durumu yasayan anneler varmı ? Telaş yapmalımıyım sizce ?