Hayırlı akşamlar arkadaşlar bugün doktora gittim son adet tarifim 27 eylül şuan bebeğim 17+4 haftalık doktor bugün nerdeyse 18 bitmek üzere dedi bi bilgi vermedi yeni bi doktordu çok ilgilenmedi ama sizde önden gittiği içinmi gününu fazla söyledi şaşırdım 🤔