Canım öncelikle iyi akşamlar,benimde kaybım oldu,mide bulantım vardı sürekli limon yiyordum ,limonata içiyordum.Kahvaltı bile yapamıyordum.Bi haftasonu arkadaşımla kahvaltıya gittim ama kahvaltı yapabilmiştim.Midem bulanmamıştı.Benim bebeğin kalp atışı durmuş.Ama çevremde belirtileri geçip normal sağlıklı gebelik yaşayanda var.Hiç belirti yaşamayanda var.Bunlar nasip ve herkesin bünyesi farklı.Lütfen kendini dinleme.Stres yapma.Allah büyük.