Merhaba kızlar bu ara uykuya çok düşkün oldum ve beslenme düzenim biraz degisti. Yani sabah 7de eşimi ise yollayıp muz yiyip tekrar yatıyorum öğlen 1de kahvaltı yapıyorum bide akşam yemeği yiyorum 7gibi. Acaba çocuk aç kalıyor mudur ya da çok mu düzensiz bir beslenme şekli oluşturmuşum kendime