Aykam123 Gamze12 bende olmuştu. Amma farklı ultrasonlardı. Doktor cihaz farkıdır demişdi. Bende 29 haftalık 1100gr. Doktor normal dedi. Zaten kendim de çok kilo almasın diğe öğünlerimi küçültdüm. Süt içiyorum, bir de meyveler.
Gamze12 Gamze55_34M canim allah yardımcımız olsun doktorunuz sizi Neden boyle oldugu konusunda bilgilendirdimi
Gamze55_34M Gamze12 mesele aslında bebeğin zayıf olması değil benim için neden 10 gün geride gozuktu haftası durusuyla alakalı vs karın ölçümüyle olabılır dedi belkide tekrar cagırdı 36 da gidicem 3 gun sonra gerılık yıne varsa sezeryana gun verıcek bebek ıcın sıkıntılıymıs son haftalarda sizin biraz daha zamanınız var belki toplarsınız
Tosbikim Benim de geçen hafta aynı oldu. Muayeneden 10 gün sonra kontrolüm vardı alması gerekirken 100 Gr vermiş gözüküyordu. Ama ben diyet yapıyorum hep açım ısrarla kilosunu sordum doktora ben 4 kilo verdim 10gunde acaba çocuk aldimi diye o da almamış çok üzüldum. Ama şekerden dolayı da hiç bir şey yiyemiyorum çocuğuma kilo aldıracak şeyler çünkü her şey yasak. Muz kasar peyniri tarzı şeyler yaziyorlar fakat diyestisyen bana ayrıca yeme bunları diye tembihledigi için yiyemiyorum
rumeysakara12 kızlar biz şuan 29+3 haftadayız 14 gün önce kontrol vardı o zamqn gittiğimde bebeğim 900 ram dedi sizce şimdi 14 gün içinde kilo almış mıdır
rumeysakara12 Aykam123 inşallah canım 900 gram deyince üzülmüştüm o zaman gittiğimde 27 haftaydım sanırım bazı kişiler çok az kilo almamış falan dedi 😑
Gamze12 Aykam123 benim için de önemli değil ama 950 gr olupta tekrardan 850 düşmesi ister istemez beni etkiliyor yolunda gitmeyen bir şeyler mi var diye dusunuyorum zaten erken doğum riskim var progestan hap iğne felan kullanıyorum üstünede bu olunca iyice insan uzuluyor
Tusubasa Gamze12 bence beslenme tarzinizi değiştirin orda bir problem var. İmkaniniz durumunuz varsa haftada 1 gün et 1 gün tavul 1 gün balik 1 günde fasulye nohut mercimek tarzi şeyler tüketin geri kalan günlerde sebze yemekleri yiyin. Günlük yoğurt tüketiminiz olsun mutlaka. Muz'u çok yemeyin bana kalirsa hiç yemeyin çok şekerli ve bebeği boş şişiriyor doğumdan sonra bebekte fazla kilo vermeye sebep oluyor kulaktan dolma bilgi değil diyetisyen ve dogum doktoru cümlesi 😊 Allahin izniyle düzelir hiç korkma rabbim yardimcin olsun insallah 😊😍
Sivas580 Gamze12 canım geçmiş olsun üzülme stres daha da etkiler bebeği dr a sordun mu bi sevebi varmıymış kan akışında mı plasenta da mı bişey de sıkıntı vardır inşallah bidahaki kontrolunde külo almış olur🙏🙏🙏
ozgens Gamze12 beslendiği damara bakıldı mı acaba?ve tansiyona ? Bir de tuzu sıfıra yakın tüketin ve kafein hiç kullanmayın . Kafein içeren hç bir şeyi tüketmeyin bir süre( çikolata, kahve , çay, kola vs)