Bugün biraz yürüdüm eve geldim dinlendim. Ağrım vardı. Normal kas ağrıları ama bel, kalça falan. Biraz uyudum tuvalete kalktım. İç çamaşırımda sanki leke vardı tam anlayamadım peçeteye sildim. Kahverengimsi-kızıl akıntı geldi. Şimdi ped taktım devam etmiyor.
doktoruma yazdım ağrın artarsa, kanama gibi devam ederse gel. Şimdi dinlen, dolaşma dedi. Demin kontrol ettim devam etmiyor. Bebek de hareket ediyor.
başına böyle bir şey gelen var mı? Çok üzgünüm. Yatıyorum ve ne yapacağımı şaşırdım