Mevr benim de başıma geliyor hatta bir keresinde hastaneye gidip amnişur testi yaptırmıştım. Çok şükür sıkıntı çıkmadı.yine ara ara oluyor öyle ama ter olduğunu fark ediyorum. Çünkü genelde aynı zamanda koltuk altlarım ve ayaklarım da terliyor. İnanır mısınız çok saçma ama çorap giyince bu terlemeler bitiyor.