Melikemsluu Herkes marka almış benimki Serkan Avm diye bi instagram sitesi 😄 Dolap büyüyen beşik şifonyer yatak cibinlik yan koruyucu isimli halı perde avize toplam 2100 e aldık 😃
Eesrayldrm [silindi] trendyoldan aldim ama hala kurmadik duruyor kolisinde 😁bugun yarin kurcaz derken evin girisinde bekliyor 😂
[silindi] Eesrayldrm bende trendyoldan bakyorum ama istedigim gibi gelirmi bilmiyorum keşke kurmus olsaydiniz nasil geldigini soylerdiniz 😂
nurellaam Ben de üç kapaklı çilek mobilya aldim. İleride başka çocuklarım olursa diye çok kullanışlı. Severek aldım
Buse62 [silindi] evet beşik magazasında var bende anne yanı beşik aldım magazadan mobilya da İnternet sitesinde var
Hicoli Anne yanı bende örüyorum isterseniz takip edebilrsniz. Beşik almadım 6 7 aya kadar onu kullanmak istiyorum. Evimizde yer olmadığı için İlk başta kendime ördüm. İnstagramda fotograf var. Burdan atamıyorum. @hicolip gelin kızçeler 😻
duygusm [silindi] Biz Koçtaş’tan aldık dolabı, kendimiz kurduk. Aman aman bir şey değil ama zaten bilerek aldık. Göründüğü gibi oldu onda bir sorun yok ama uzun yıllar boyunca kullanılmaz, çocuk biraz büyüyünce yenisi alınacak.
Yasmin1 [silindi] valla canım bence kendi gözünle görüp al internetten tavsiye etmiyorum ya yinede sen bilirsin
Melikemsluu Ozgee11 Henüz kurulmadı sadece kurulumu yapmıyorlar oda bu hafta içi yapılacak mağazasına gidip baktık ama ben begendim dolap kalitesinden filan pek anlamıyorum eşim bizimkine normal dedi tabi çok daha kalitelisi de vardı çeşit çeşit 🙂