Arkadaslar merhaba, ilk hamileligim daha 15+4uz. Ozellikle bu hafta boyle karnimin ici gidiklaniyor gibi hissediyorum. Kasinti da degil dis kismi da degil. Sanki ic kismi gidiklaniyor nasil tarif edecegimi de bilemiyorum. Tecrube de olmayinca sormak istedim. Bebisin hareketi, karnima temasi midir ki bu? Gectigimiz iki hafta ara ara karnimin cesitli yerlerinde agri oluyordu hatta herhalde o tarafa su an baski yapiyor diyordum ama hicbir sey hissetmemistim bu haftaya kadar