zhrbtlmutlu Şu diyebileceğim bayan doktor yok maalesef çünkü ben daha önceler hep bayan diye randevu aldım gittiğim de asistanla karşılaştım ,ama Necati hoca direk kendi duruyo istersen post aç daha önce bir kaç bayan doktordan çok memnun olan arkadaşlar vardı ama İnan isimleri aklımda değil , yardımcı olacak olanlar vardır