Kızlar 37.haftamdayım daha bebek arabası almadim. Arkadaşlarıma sordum maxi cosi,mamas papas gibi markalar söylediler. Onları kullaniyorlarmiş. Baktım fiyatlarına cok pahalı. Ama bebek arabasi çok önemli çocuk düşebilir,kullanışsız olabilir,ağır olabilir o yüzden bu markalara bak diyorlar. E bebekte calışan bayan bize nuna marka bir bebek arabası gösterdi çok övdü.Siz ne kullaniyorsunuz öneriniz var mı sevgiler<3