Busra_karadag Cok sinirliyim cok moralim bozuk arkadaşlar ben 28 haftalık hamileyim gecen pazartesi agrı sancıyla hastaneye gittim kendi doktorm yokdu baska bi doktor bakdi düşük ignesi verdi bebek dogum pozisyonunda cok asagıda ve kendini sıkıştırmış dedi. Neyse ben bu hafta içinde güzelce dinlendim agrılarım azaldı faln ama bebek halen biraz asagıda bugnde kendi doktorufma gittim neredeyse basndan saldı bebk aşagıda erken dogabilir dikkat edelim kordon bi tur dolanmış boynuna dediği kilosu boyu haftasıyla uyumlu dedi diyecegim o ki madem boyle bi risk var ne acımaya ne sancıyla ne Rahim agzı boyuna bakdı ne düşük ignesi nede ciger geliştirici igne vermedi resmen basından saldı bizi doktorumu degiştiricem 1 hafta 10 güne kadar bi aksilik olmaz sa baska bi özele gidicem ama o zmna kadar ne yapabilirm erken dogm felan olmasn diye
caqmelya Busra_karadag bu doktorları anlamıyorum canım madem böyle bi risk var ne diye başından savıyor ki? Pek bilgim de yok üstte kalsın diye yazıyorum ama o zamana kadar bol bol dinlen tuvalet harici yatmaya çalış mümkün olduğunca 😳
Gamze12 Busra_karadag canim bebeğinizin boynuna kordon dolanması gelişimini kilosunu etkilemismi su an kac kilo acaba
Mom2892 Busra_karadag özelde de böyle olabiliyor aksi durumlarda sorumluluk istemiyorlar sanırım, ne ayıp. bence hep ayakllarınızı beden seviyesinden yukarı kaldırıp yatmaya çalışın Allahın izniyle altta da olsa bekler o vaktini ama başka doktora mutlaka geçin. İstanbuldaysanız nisa hastanesi öneririm
Nml06 Busra_karadag Merhaba, arayı açmadan doktor değiştirin ya da farklı bir hastaneye gidin bu kadar beklemeyin Allah korusun başka bir şey olmasın
Busra_karadag caqmelya aynen bende diyorm nesancıya ne ona ne buna bakıyor cok ilgisiz di son 2 defadır 5 kuruş fazla olsn iyi olalmda amn
NeslisahGamze Ben 8 aylıkken değiştirdim doktorumu, doğumuma 2 hafta kaldı, ilgisizliğinden ve saçma sapan konuşmalarından hiç vakit kaybetme mutlaka başka bir doktora görün, bol bol dinlen ani hareketler yapma ve uzanma ağır asla kaldırma tavsiye
Busra_karadag NeslisahGamze normaldede cok iyi diye biliyorduk basndan beri ama bu 2 defadır boyle yapıyo ben bişey sormasa cvp vermicek bile ne bişey anlatıyor ne hiç doktorumu degişim param fazla gitsin önemli degil ama en azından önlem alınır
Asyaaafatih NeslisahGamze Busra_karadag özele gidip dünya para veriyoruz bide ilgisiz olma şansları yok bikere. Şükür benim doktorum iyi ama geçen kanamam olduğu için devlet hastanesine gittik apar topar kendi doktorum 1 saat uzaklikta bir hastanede olduğu için. Devlet hastanesindeki doktor kanamam olmasına rağmen asla ilgilenmedi kocamdan dayak yemekten son anda kurtuldu. Bazıları hak ediyor gerçekten.
NeslisahGamze Busra_karadag bende çok iyi diye gitmiştim ama yanılmışım zararın neresinden dönersen kardır, istanbuldamısın
Busra_karadag Gamze12 28 haftalık 1250 gram boyu da gecen pazartesi 38 cm demişdi bu hafta soylemedim bu doktor ama gelişimi iyi dedi
Busra_karadag Mom2892 aynen ayak kaldırmak cok işe yarıyor ama her zmn kaldıramıyorum bundan sonra cok sık kaldıracağım yok canm Gaziantep deyim
Mom2892 Busra_karadag aynı haftadayız sizle insan hep endişe ediyor normal, Allah yardımcınız olsun güzel şeyler düşünün olumlu düşünmek hamilelik sürecinin anahtarı gibi. dua edin hep sağlıkla vaktinde doğsun inşallah 🌸
1erkek1kiz Busra_karadag ilk önce gecmiş olsun dikkat et birsey metak ettimde aynı hastanede baska bir doktoramı gittin yoksa farklı hastanelerdemiydi
Busra_karadag 1erkek1kiz benim gittiğim yer tüp bebek merkezi 3 doktor var benim doktorum o gun kongredeydi baska bi doktor bakdi bu salı da kendi doktoruma gittim o bana boyle davrandı
derya_diyebiri Busra_karadag vakit kaybetmeden hemen başka doktora git canım . Çoğu ağrısını hissetmeden açılması oluyor ALLAH korusun . Ciğer gelişim iğneleri çok önemli .
Busra_karadag derya_diyebiri gidicem canım dogum evine gidecem devlete ilgileniyorlar ama belki gerekeni yaparlar
11bsb Busra_karadag hemen değiştir neden bekliyorsun kendi başına becerebileceğin bir sey değil o. Beni 2 gündür hastane koridoruna bile hemşire olmadan çıkarmıyorlar. Allah korusun.
Busra_karadag Asyaaafatih aslnda bende özele gidiyorum 150 TL muayene ücreti veriyorum bide özel tüp bebek merkezine gidiyorum yani