ariyaliyya geçmiş olsun benimde o haftalarda hep asagidaydi ama doktor rahim agzini olcmeyi akil edememis olsa gerek 30. Haftada sanciyla hastaneye kaldirildim rahim agzim 1.3cme düşmüş ciger gelistirici iğneler yaptilar 1 hafta hic kalkmadim hastanede yattim 1.5 ile taburcu oldum suan 31+3 haftamız ara ara sancilar oluyor cok ayakta durmamaya çalış bebeğini bile kucagina almamaya çalış senin durumun daha zor tabi bir de diger bebek var çünkü. Bol bol magnezyum iç doktorunun dediklerini yap umarim iyi geelir