busegb Arkadaşlar 13 haftalık hamileyim malesef ikili iletişim kurabileceğim bi doktor bulamadım ilk gebeligim dogal olarak tecrubesiz ve endiseliyim bu ikinci doktorum fakat yine memnun değilim güleryüzlü işinde başarılı açıklayıcı bilgilendirici ve ulaşılabilir doktor önerileriniz varsa yardımcı olursanız minnettar olurum.
Annece busegb Karataş hastanesi arzu hanım çok memnunum tavsiye ederim Güler yüzlü bilgili her sorununu rahatlıkla konuşabilirsin
ozgeya busegb Ben Manisa’da yaşıyorum,fakat İzmir’de bir doktor tercih etmiştim.Medicalpark Hastanesi Volkan Emirdar’dı doktorum.İkili iletişimi yüksek,her zaman ulaşılabilir,pozitif bir doktor.