Sekuhan Çok dertliyim yaa 20. Haftadayım hala isim bulamadım. Var mı isim önerisi olan erkek bebeğime. Siz neler koydunuz ya da koyacaksınız
1dem Sekuhan 28 haftalık olduk. Bizde bulamadık. Yusuf adında oğlum var buda erkek ben yiğit düşünüyorum eşim de yiğit alp dedi ama kesin birşey yok daha.
Sekuhan selinn35 yaman tek başına seçeneklerim arasında bakalım ama karar vermek zor siz ne güzel karar vermişsiniz ismi ile yaşasın
Sunay10_ merve6106 yağız güzel Kuran’da geçmiyor diye bana olmaz diyorlar Kuran’da geçen güzel isimde yok 26olduk hala bulamadım yağız yada Mirza olarak düşündüm
Pandabekleyenanne Oğlumun aldı BARAN olucak annemin bana koymadı hayal ettiği isimdi Baran. Ben kız olunca koyamamış ben oğluma koyuyorum şimdi