Merhabalar beni tanıyanlar tanır gebe kalmaya uğraşıyorum. Tahmini yumurtlama Zamanim belli dedim günaşırı ilişki olsun tutarsa tutar. Elazığ'da yasiyorum depremin olduğu gün evde tektim ölüm korkusu neymiş onu anladım. Rabbim bir daha yaşatmasın. Şunu anladım öyle her şeye üzülüyoruz bebek olmiyo diye strese falan giriyoruz ya her şey boş arkadaslar. O an hep bunları düşündüm sanırım bu ayda geçti gitti çünkü eve girmeye korkar olduk ve şuan yumurtlama günlerim. Öyle işte paylaşmak istedim rabbim kimseye yaşatmasın bu korkuyu