Yarın dikiş atıcaklar çok tedirginim dikişten sonra nasıl olucak hep yatıcakmıyım biraz yardımcı olurmusunuz bu konuda pek bir bilgim yok malesef 😞 bebeğime bir zararı var mı 13+4 günlüğüz rahim ölçülerim şuanlık iyi fakat ilk bebeğimi kesem elime gelerek kaybettim 16 haftalıktı 😞 bunuda kaybetmek istemiyorum . Bu yönteme başvurduk yardımcı olabilirseniz sevinirim ❤️
ağrı oluyor mu
kanama oluyor mu
hep yatıcakmıyım?
ve aklınıza gelebilcek tüm konular hakkında biraz bilgi verirmisiniz lütfen ❤️❤️❤️