DiMe Kızlar 2 ay 10 günlük hamileyim mide boşlugunun oraya ayaga kalktıgımda agrı giriyor oturdugumda sıkıntı yok neden olur bilgisi olan varmı
Aysegulyeter DiMe eger gazınız varsa ondan olabilir cnm. Yada üsütmüs olabilirsin. Cok rahatsiz ediyorsa bi doktora görün.
bebeklerim__ DiMe bende 9+2deyim dün oma benzer benm de oldu ama fazla zaman geçmeden agrım geçti.. belki bisey yoktur ama eğer gecmezs3 hastaneye gitmeni oneririm
Gamzedngdn DiMe bazen ayaklarımı filan üşüttüğüm zaman benimde ona yakın bir şey oluyor kuzum kendini sıcak tut yinede fazla rahatsızlık verecek şekildeyse doktora görün 🌺
Aysegulyeter Deletedmom124 merak edip sormus bilgin yoksa yorumda yapma. Yada yorum yapiyosun kırıcı olmadan yap.
bebeklerim__ Deletedmom124 bende sinir oldum üslup yanlışlığı varr.. burda herkes herşeyi sorabiliyor.. belki bu haftalar da başına gelmiş birileri vardır diye yardım istiyor.. linç yemek istemişsiniz sanırım 😂😂
DiMe bebeklerim__ ister istemez aklına bir süphe düşüyor insan acaba bir seymi olur diye eger geçmezse evet gidicem
DiMe bebeklerim__ açıkma vardı ama cok değildi sonra zaten agrı olmaya basladı yemek yedim agrı devam etmeye basladı
bebeklerim__ DiMe çünkü benm çok acıkınca olur bazen ona bağlamaya çalıştım da canm.. 5 şubat çok da yokmuş aslında ama geçer uzan dinlen .. yani ben geceecginu düşünüyorum
DiMe bebeklerim__ insallah benimde açıktıgım içindir canım aynen çok fazla bir sey kalmadı kontrole amin insallah geçer canım ya
bebeklerim__ DiMe inşallah canm benm inşallah.. agrin devam eder se yakınlarında kadın doğum varsa bi acile görünürsün canm
Merveee6 Deletedmom124 yorum yapmak zorunda değilsin ki kafana silah mı dayadılar her sorulana cevap ver diye saçma de geç o zaman