Evet Sonunda Bende doğurdum Hanımlar. Öncelikle oğlumun 2020de doğmasını çok istiyordum tabi bir yandan hemen doğmasında. Ben kontrollerimi hep özel hastanade yaptım doktorum çok iyiydi ama son zamanlar maddi acıdan sıkıntı çektiğimiz için en son kontrolde doktoruma devlet hastanesinde yapmamın bi sakıncası olup olmadığını sordum oda catin müsait bi sorun olmaz dedi sama güveniyorum yapabilirsin normal bir şekilde dedi. Neyse gelelim hikayeme 4 ocak gecesi saat 8 gibi falan gittik biraz ağrım var gibiydi ama suyum veya nisanım gelmemişti devlet hastanesine sancim var diye çıktım doğum haneye alttan baktı sıfır açıklık dedi geri gönderdiler neyse eve geldik biz esim ben ve gorumcem gitmiştik. Eve gelince saat 11 gibi sancim basladi hemsirenin bakmasiyla oldu diye dusunuyorum dakika tuttum tam 5 dakikaya bir gelen ve 1 dakika sürmeye bir sancı ben biraz bekledim dedim tamam bu doğum sancisiymis eşime söyledim ama bekleyelim dedim sonra dolastim biraz merdiven indim ciktim yere comelerek oturdum. Lavaboya gittim nisanim geldi. Baya bi saat gecti sabah 6da tamam artik dayanamiyorum gidelim dedim sancim 3 dakikaya bir geliyordu artik. Hastaneye gittigimizde tekrar geldim baya bi sanci cektimde geldim dedim hemsire inanmayan gozlerle bakarak sanmiyorum ama bi bakalim dedi. Bakinca cok sasirdi 3-4 cm acilman olmus dedi. Neyse nstye bagladi baya bekledim sancida gozukuyordu. 2 saat gecmeden tekrar bakti cok iyi dedi ve 7 cm olmus dedi. Bu arada ben sanci cekerken hic ama hic bagirmadim hanimlar inanin bosuna kendinizi yorarsiniz sanci gelince gecicek diye hep kendimi teselli ettim. Hemsire catala cikardi beni suyum gelmemisti patlatti suyumu. Sancilar gittikce cok canimi yakmaya baslamisti ve agliyordum sanci geldikce. Saat 12 gibi artik dayanamiyorum dedim baski hissediyorum dedi catala cikardilar sanci geldice ikin dedi ben sanirim tam ikinamadim iki kere bagirarak ikinmaya calistigim icin yuzum hep sisti. Sonra iki uc ikinma ve hemsirelerin karnima bastirmasiyla dogdu minik oglusum. Esime cok beziyordu o an cok agladim cunku hep ona benzesin istemistim. Dogar dogmaz sanci falan kalmiyor aninda hersey bitiyor dunyanin en guzel duygusu bence anne olmak. Hemsire temizleyip kucagima koydu ilk temas cok onemliymis. Sonra dikis attilar baya bi dikisim vardi benim ic dis soylemedi sayisini ilk dogumum oldugu icin sanirim. Tam 12yi 10 gece 3400 kg 50 cm dogdu Prensim. Hersey bitti kucagima verip disari ciktik esimi gorunce aglamaya basladim yine cok guzel bi duygu Allahim her isteyene Nasip etsin insallah cok dua ettim dogumdada. Bu arada gogus ucu icin memelyn var onu tavsiye ederim ben sadece kullandim cok iyi geldi hic yara olmadi gogsum .Saglicakla kalin😍😙❤