Ozgurdidem Kızlar epidural sezeryan ile dogum yapan yada yakını yapan var mı sonradan çok baş ağrısı yapıyo mu?
Babyboymom Ozgurdidem Ben yaptım ilk doğumumu😍Baş ağrısı mı? O da ne 😂😂 hiç öyle bi ağrı yaşamadım yani ne alaka 😬😅💖
Melmel Ben yaptım baş değilde bel ağrım oldu.... bol bol şade kahve neskafe falan içirdiler ağrıyı azaltırmış.... ve azaldı
Tugba34 Melmel Evet bana da ameliyat dan çıkar çıkmaz doktor kahve içirtmişti baş agrısına iyi geliyormuş baş ağrım da olmamıştı çok Ben çok memnun kaldım harika birşey bence epüdural Sezeryan 😍
Babyboymom Çok güzel geçirdim herşeyimi inşallah buda öyle olur süper rahat yani benim hiç bir şekilde ağrım olmadı yani ne belde ne başta olanları bilmiyorum ya doktorla alakalı ya insanın kendiyle herhalde 😍