Msltms Canım benim üzülme kafaya taktıkça olmuyor bazen..stres, gerginlik bunlar çok tetikler. O yüzden akışına bırakın, elinizden geleni yapıyorsunuzdur gerisi Allah’a kalmış. Gevşeyin bunu düşünerek zaten olacağı varsa da bu stresten zor olur. Tatile çıkın çok iyi gelir 🙏 iş, aile, ekonomi, etraf baskısı bunlardan uzak kalarak biraz gidin kafa dinleyin ❤️