Merhaba arkadaşlar. Öncelikle Allah hepimize sağlıklı güzel doğumlar nasip etsin.
Ya ben süt gelmez bir şey olur diye emzik ve biberon aldım. Nuk first choice biberon ve avent emzik aldım. Arkadaşlarım doğum sonrası doktor söylüyor zaten sen neden aldın dedi. Şuan kafamda soru işareti oldu.