Esra-akk96 Kızlar 8 haftalık hamileydim düşük yaptım ama enfeksiyon olmuşum antibiyotik kullanıyorum ama adet sancısı gibi ağrım var normal mi acaba yaşayanlar varmı?
SeydaPrc Esra-akk96 Doktoruna gidip şikayetlerini söylemen gerek tahlil yapıp ilaç verir enfeksiyonu kurutması gerek ağrının geçmesi için alt karın ağrısı yapmıştı bende.
Esra-akk96 SeydaPrc dün gittim verdi ilaçları kullanınca arttı ağrı biraz acaba enfeksiyon çözülüyor ondan mı anlamadım
SeydaPrc Esra-akk96 Sen devam et kullanmaya hemen etki etmiyor. Enfeksiyon çoğaldığından olabilir bol bol da su iç