Mervisko İkinci gebeliğim. İlk doğumda kan uyulmazlığı vuruldum çünkü oğlum pozitifti. ikinci hamilelikte 4 haftalık falan kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum biraz kanamam vardı. 28+4üm test yapıldı ve uyuşmazlık çıktı korkuyorum. Test tekrarlanıcak😰😰