Ggamze bende seninle aynı haftadayım ara ara bebek sakinliyor korkma :) benim bebeğimden 2 gün ses çıkmadı normalde çok hareketliydi bende normal olarak çok tedirgin oldum birşey mi oldu diye 2 gün sonra tekrar hareketlendi. cuma günü allahın izni ile doktora gidicem daha net bilgi almak için sende içini ferah tut canım çikolata falan ye hareketlerini gözlemle :)