Benim dr düşüktü yeşil mercimek ve işlenmemiş Antep fıstığı yedim hemde çok düzenli ama bşr ay sonra gittiğimde 120 den 110 a düşmüştü. Sonra kan ilacını tesadüfen başka bi nedenden dolayı iki hafta kadar içmedim, karnım çok ağrımıştı bırakayım dedim ve tesadüf iki hafta sonraki tahlilimde 130 a yükseldi içmemeye devam ettim çok şükür doğumda herhangi bi sıkıntım olmadı trombosit takılmasına gerek kalmadı sezeryan olduğu halde 🤗 eğer kan değeriniz iyiyse düşük değilse kan ilacı kullanıyorsunuz büyük ihtimalle bir iki hafta kullanmayı bırakıp test yapın bakalım sizde de aynısı olacak mı. Çok uzun yazdım çünkü ben bu konu yüzünden ağlamaktan bithap düşmüştüm çok hızlı düştü ve doktorum da beni çok korkutmuştu sağolsun🙄🙄🙄🙄