Anne babanın fizyolojik yapısana görede değişir her bebek farklı alır 37 +2 im 3000 dü bir hafta geriden geliyor ama iki haftaya göre normal kabul ediyoruz herşey yolunda demişti doktor şuan 37+5 evde sütlü muzlu çilekli kuruyemişli milkshake yapıyorum inş yarar 😃