Merhaba arkadaşlar , 38+4 günlük hamileyim . Yurtdışında yaşıyorum .İlk baştan beri bebeğimin gelişimi hep 2 hafta ilerde idi . Doktorlar erken doğar diyordu ama olmadı . Bugün doktor Suni sancıyla doğumu başlatalım, bebek 3965kg olmuş fazla büyük dedi . Kabul etmedim. 1 cm açıklığım varmış sadece . 1 hafta daha beklemek istediğimi söyledim .
Lütfen kendi tecrübelerinizi/önerilerinizi söylerseniz çok sevinirim. Açılmayı nasıl ilerletebilirim.