Sxbmd Merhaba arkadaşalar.Ben önceki günlerde konu açmıştım çatlatma iğnesile ilgili.Adetin 14 günü 5000 mg çatlatma iğnesi yaptırmıştım.Bugün adetin 22 günü sümüksü akıntı gördüm,anlamadım yumurtam şimdi mi çatlıyo?yoksa sperm akıntısı mı bu?
Bus_ak18 Sxbmd ovulasyon testiyle anlayabilirsin anca canım. Bende hep spermle yumurtlama akıntısını karıştırıyorum malesef