Semiha89 Arkadaslar merhabalar kacıncı hafta da şeker tahlili istediler yaptırmak zorunlu mu? Yaptıranlar yardımcı olabilirmisiniz.
Hasderluna Semiha89 benim bebeğimin suyu fazlaymış 26+1deyim, şeker yüklemesi istemedi doktor sadece açlık tokluk bakılacak bir de geriye dönük bir tarama yapıyorlarmış kandan ondan yapılacak perşembe günü
Semiha89 Sağolun arkadaslar bende yarın gidicem bakalım benm dr 17. Hf da acil demişti ama yaptırmadım yarın gidicem 19. Hf dayım. Geç kaldım diye stres yapıyordum şuan biraz rahatladım.