Nuriiiiii Kızlar çok fazla kabızlık problemin var ve sancı yapıyor artık. Aklınıza ne geliyorsa denedim hiç bir şey fayda etmiyor doktoruna msj attım daha cvb vermedi, lavman felan yapsam sıkıntı olur mu yoksa geçecek gibi değil
BlgnRb Nuriiiiii kaç haftalıksınız? İlk trimester da önerilmiyor sonrasında öneriliyor ben 2 defa yaptım maalesef şimdi düzenli duphalac kullanıyorum