Evet benimde akıntım oluyor 29+6 dayım.
pamuk bez koyuyorum hatta kontrol ediyorum sarı akıntı ve beyazımsı oluyor :(
birde bu haftalar pozisyonel değişimden kasığımda ağrı oluyor doktor dün baktı açılma falan yok Bebek iyi sizde de ağrılar oluyor mu ?