Kerem-inannesi Syma95 ben 27+3 haftalik hamileym dün doktor kontrolüm vardi bebişim 1100 grammis iyi mi diye düşünüyorum bende malum ilk gebelik🌸
Balimkiz Syma95 27 de 1050 gramdı 31 de 1700 33 te 2100 olmuştu şimdi 34 cuma günü tekrar gidicem kaç oldu bilmiyorum biraz daha aldırmak için uğraşıyorum
Kerem-inannesi Syma95 bana da oyle dedi ama iste analık bu olsa gerek kucağa alana kadar pimpirikli olcaz🤗🧚♀️
Balimkiz Aysekose valla her sabah yumurta kaşar peyniri muhakkak yemeye çalışıyorum muz sade soda nesguik ceviz bunlarıda günlük tüketmeye çalışıyorum haftada bir balık birde
Elisaalya Syma95 26+4 te gitmistim 1150 gr 37 cm di bugun gittim 29+3 1600gr 42 cm olmus dr gelisimi gayet guzel dedi