Benim 17 haftalıkken değerlerim 100lere kadar çıktı . Dr hamilelik den kaynaklı da yükselebilir ilaçlarda tetikleyebilir dedi beslenme düzenini de kontrol altına aldım . Kullandığım multivitamin demir haplarini bıraktım . Kırmızı et , tavuk, hazır gıdalar yukseltiyor. Sebze ağırlıklı beslendim gunde bir tane maden suyu içtim limon dilimleyip. Günde içtiğim suyu çoğalttim şükür değerlerim normale döndü on gün içinde 100 olan değerim 35 e düştü. Şuan 21 haftalık hamileyim değerim 19 a düştü .