33 haftalıkken yaşadım bende çok sadece sertleşme vardı. Ağrı filan birşey hissetmiyoduö nstdede çıkmadı zaten. Ama 1 cm açılma tespit etti doktorum yatış yapıldı şimdi bir sıkıntı yok 🙂 34+4 olduk. Böyle sıkıntı yaşayanlar mutlaka söyleyin doktorunuza..