Kızlar 38 haftama girecem Bursa’da 38 haftada özel hastanede sezeryan olan var mı ?
Habibee24 evet ben oldum sezeryan özelde
Dibeee hangi hastane? Birde küveze aldılar mı
Habibee24 yok canım 38+4 te girdim ameliyata jimer de almadılar
Dibeee tamam canım çok sağıl🙏🏻