Gzmbzks merhaba. Ekim ayında 15 gün hastanede yattım safra kesesi iltihabı vardı ve hastanede yatarken taş safra yollarına düştü sarılık oldum sonra hepsini atlattım Ocak ayına ameliyat tarihi verdiler ve ben hamile olduğumu öğrendim gidemedim. Şuan aynı senin gibi korkuyorum ya ağrım olursa ya taş düşerse diye çok korkuyorum. Yediklerime dikkat etmeye çalışıyorum. Ağrısı çok çok kötü oluyor çünkü. İnşallah biz ve bizim gibiler bu sıkıntıyı yaşamadan hamileliklerini bitirir