ipeak Tkatka fotoğrafta ben 2. çizgiyi göremedim ama idrar testleri genelde geç çıkıyor diyorlar 13. gün olarak idrarda bakmak çok mantıklı değil 15. günde kanda baktır demişti benim doktorum
aayseegul ipeak bende senden birgün sonra yaptrdım asılamyı banada verdi pregestron ilk aşılamam iki gündr çok göğüsüm ağrıyor.hamilelk belirtisi olsa ççook erken diyorum
ipeak aayseegul aynen bu kadar erken belirti göstermez döllenmiş yumurtanın rahme ulaşması 5 gün sürüyormuş ilaçtan olabilir.
Marayy aayseegul ikimizin benziyor belirtisi göğüs agrısı bende ilkinde de olmustu bundada ikisinde ilaç kullanıyordum ama ilkinde hemen başlamadı bunda hemen başladı beni düşündüren hiç kaşık agrım yok 😔
ipeak Tkatka inş o görmek istediğin çizgiyi tez zamanda koyu bir kırmızı olarak görmek dileğiyle rabbim hayırlısıyla nasip etsin
Marayy ipeak benim hiç agrım sızım olmaz bu da ikinci aşılamam bunda sadece dün bi şiddetli sancı girip çıktı