Slmlar kızlar birşey sormak istiyorum sizlere . Ya burda ya başka bı yerde sezeryanla alınan bebeklerin anne karnındaki suyu yuttuğunu ve bu yüzden enfeksiyon kaptigini kuveze alındığını okudum normal doğumda ise bebeğin doğum kanalından gecerek yuttuğu o suyu attigini ve bu yuzden herhangi bi enfeksiyon oluşmadığını okudum ve aklıma takıldı pek mantıklı gelmedi ama yine de tecrübeli annelerden isteğe bağlı sezeryan olanlardan fikir almak istiyorum . Erken doğum sezeryanlarindan değil 36 dan sonra zorunlu yada isteğe bağlı olanlardan bahsediyorum buna göre yanitlarsaniz sevinirim.