Haticeakks Mümkün☺️ Ben hiçbir şeyden habersiz doktora kontrole gittiğimde 4 cm çıkmıştı açıklığım☺️ Hiçbir şey de hissetmemiştim.Hatta doktorum ultrasonda bebeğin başının kanala yerleştiğini görünce apar topar açıklık muayenesine almıştı.Çünkü ağrım sızım yoktu☺️ Üstelik bir önceki kontrolüm de 1 hafta olmamıştı bile.