35asli13 Cok kisa surede burayi kesfedip cok guzel annelrin yorumlarini aldim Allah razi olsun az once geldim hastahnden ve bebegimin kafatsinin olusmadigini beyninin disarda gelistigini ogrendim gebeligimin sonlandirilmasi gerkiyormus simdi arastirma hastahnesine gidip kurtaj olmicam cunku bebek 18 haftlk normal dogum yaparak gebeligi sonlandrcaklar lutfen dua edin bana 🤲🏻😔
Yaseminturan_ 35asli13 ah Rabbim yardımcınız olsun dualarım sizinle🤲🏻En dogru en hayırlı zamanda rabbim tekrar nasip etsin ❣️
masalsii 35asli13 benim ablamında başına gelmişti herşey Allahtan çok geçmiş olsun rabbim sabır versin..
Deletedmom137 35asli13 Rabbim sabırlar versin gözlerim doldu okurken herşeyde bi hayır vardır Unutmayın güçlü olun🙏
Zemine aman tanrim neler oluyor boyle ilk defa duydum, ablacim Allah yardimcin olsun ne soylesekde senin acini hafifletmez ,yinede sabr diliyorum .kac haftalikdin? dr neden oldugunu soyledimi bu neden boyle olmus?
Mervemm 35asli13 bi an kendim aklima geldim. Bende 23 haftada bebekde kist olduğundan gelişmediği icin sonlandirildi zor bi süreç psikoloji olarak bedensel olarak. Rabbim yardımcın olsun insallah canim.
Prenses001 35asli13 Allah yardımcın olsun ne diyeceğini bilemedim çok üzüldüm gerçekten Rabbim sabır versin
Laviniamira 35asli13 Rabbim yardımcın olsun bende 23 haftalıkken kaybettim çok zor biliyorum ama alışıyor insan geçmiyor ama alışıyoruz 1 buçuk yıl sonra yine nasip oldu inşallah sağlıcakla alırım kucağıma
Mervemm Laviniamira tipki benim gibi bende 23 haftalık kaybettim 1.5 yil sonra rabbim tekrar sağlıklı bi gebelik nasip etti.
1994ozg 35asli13 ben de 16 haftalıkken normal doğumla aldılar sakın korkma kardeşim bi şekilde bitiyo sadece psikolojik sıkıntı yaşıyor insan.. Allah yardımcın olsun🙏