Hamide92 canım kim sana biyere re gidip para ödemen gerektiğini söyledi bilmiyorum ama iyice saçmalams bn 2 çocuk dogurdum ikisinde de analık hakkından yararlandım suan 3 bebeğim e hamileyim yine yararlaniyorum doktorun bir form dolduruyor ve bunu ssk dan onaylatyorsun ondan sonra kaç çocuk dogurursan dogur hamile olduğun müddetçe bu haktan yararlaniyorsun para ödeme gibi bişey yok yani bizim burda yok gebeyim annelik hakkından yararlanmak istiyorum de bunu mecbur her özel hastane yapmak zorunda diye biliyorum ama