seda1anne Minikmucizem13 eşim görevde olduğu için 1,5 aydır annemdeyim evde olsa kalmam herhalde 🤷🏼♀️ Tabi hamileligin durumuna bağlı
Damlaveminigi Minikmucizem13 eşimde bende annemde kalıyoruz 1 aydır 2 düşük yapmıştım şuan annem bakıyor bize 🌸
Minikmucizem13 seda1anne Damlaveminigi Burda kimsemz yok annem uzakta eşiminde annesi ailesi yok zaten esimi burda brakp anneme gdince icim rahat olmuyo ama tekte yapamyorum gunduz tek basimaym zaten 7. Aya giricem agrlastm az çok napicam bilmiyorum
Damlaveminigi Minikmucizem13 2 ayınız kalmış tek gerçekten zor oluyor evde birazcık sabretmek lazım annenizin yanı daha iyi olur tabikide nacizane fikrim 🌸 rabbim yardımcınız olsun