Eceyamali bende de hamilelik süreci boyunca tiroid yüksekti ve halen tiroid ilacı kullanıyorum, kadın dogum doktorum bakıyor ama asıl takibi dahiliye doktorumla yapıyorum, süreç içerisinde ayda bir dahiliye kontrolüne gittim hiç aksatmadim, tiroid önemli bir hormon size yetmeyen hormon bebekle birlikte ikinize hiç yetmez, siz de aksatmayin ve endiselenmeyin