merhaba kızlar 22haftalık hamileyim hala mide bulantılarım var zten cok zor gecirdim bulantı hapıyla biraz kendime gelmiştim en azından kusmalarm durmustu sonra doktr hapı bırak dedi 3gündür ne yesem kusuyorum hala gecmemesi normalmi bilemedm bu durumu yasayan biri varmı caresiz kaldım artık 😞