zntrkn Eddaliko ben Ali irfan güzele gidiyorum canım gayet memnunum her gittiğimde herşeyine bakıyor sanki detaylıdaymış gibi alsancakta muayenehanesi ❤️
Elisaalya Eddaliko benim kizimida melek canbaba takip etmisti simdi oglum olucak en basindan beri yine melek hanimdayim cok tatli ilgili bi dr. Alsancakta muayenehanesi tavsiye ederim
Hiler10 Canım ben Buca Şirinyer de Dr Ahmet Önoğlu ya gidiyorum gayet memnunum rahatlatıcı bir tavrı var çıktığımda rahatlamış tüy gibi hafif çıkıyorum
Eddaliko Hiler10 evet canım adını duydum o doktorun gidenler memnun genelde☺️👍🏻 Ama işte evime buca baya uzak kalıyor ben çiğli tarafındayım😌
Eddaliko Dygggkcr canım smdi aradm 350 dedi muayene için vedat beyin kliniği sen en son ne zaman gittin acaba seninki devam eden bir hamilelik olduğu için zam yapmamıştır belki size ben yeni gideceğim için mi acaba öyle söylediler
Dygggkcr Eddaliko ben en son 2 ocakta gittim canım ama ücret ödemedim kontrol muayenesiydi belki yeni yıldan sonra zam yapmış olabilirler diğer randevum önümüzdeki hafta
Toprakkkmilaaa20 Eddaliko alsancak bb clinic barış Büke uzman perinatolog kendisi çok iyi bir doktor ben çok memnunum 😊