Mlkkrmtc ikisinin de bi zamanı var canım ben ilk zaman da yani 5 haftalık felandı kanamam vardı progestan iğne kullandım hem hapını hem iğnesini sonra 5 aydan sonra da artık onu değil proluton iğne yazdı onu kullandım şuan 33 haftadayım proluton iğneyi bıraktım artık erken doğum riskim vardı bunları kullandım doktor önerisi ile kullanılmalı hangisinden uygun görürse ikiside çok iyi 👍🏻